Hello colleagues,
We are pleased to announce the return of our annual quiz! It will take place on Thursday 27 March from 6 pm to 9:15 pm in the atrium of the S-building on the Steenokkerzeel site.
Would you like to participate?
Here is some practical information:
· quiz format: Sign up with a team of four via this registration form by Thursday 20 March.
Note: choose an original name for your team in advance, e.g. ‘The fabulous four’.
· no team of 4? No problem! Contact our quizmaster, Hugo Van Wanghe (vah@skeyes.be) or indicate this on the registration form;
· would you like a shuttle back to Brussels Airport? Do you need transport after the quiz? Let us know at registration.
What else you need to know:
· the quiz will start promptly at 6 pm, so be there on time!
· the quiz will be held in the languages according to the preferred languages indicated on the form (UK, NL, FR);
· drinks will be on sale, but make sure you eat something beforehand. The cafeteria and self-service restaurant are open as from 5 pm;
· the shuttle back to Brussels Airport will leave around 9:15 pm (in front of the S building);
· any further questions? Contact your SPOC, Hugo Van Wanghe (vah@skeyes.be).
See you then!
________________________________________________________________________________________________________________
Hallo collega’s,
We zijn blij om de terugkeer van onze jaarlijkse quiz aan te kondigen! Deze zal plaatsvinden op donderdag 27 maart van 18u tot 21u15 in het atrium van het S-gebouw op de site van Steenokkerzeel.
Wil je meedoen? Hierna de praktische info:
· Quizformule: Schrijf je in met een team van 4 personen via dit inschrijvingsformulier en dit vóór donderdag 20 maart. Let wel: kies vooraf een originele naam voor je team, zoals bv. ‘The fabulous four’.
· Geen team van 4? Geen probleem! Neem contact op met onze quizmaster, Hugo Van Wanghe (vah@skeyes) of duid dit aan in het inschrijvingsformulier!
· Graag een shuttle terug naar Brussels Airport? Heb je vervoer nodig na de quiz? Laat het ons weten bij je inschrijving.
Wat je verder moet weten:
· De quiz start stipt om 18.00 uur, dus wees er op tijd!
· De quiz zal worden gehouden in de talen volgens de aangegeven voorkeurstalen van het formulier (UK, NL, FR).
· Drankjes zijn te koop, maar zorg ervoor dat je vooraf iets eet. De cafetaria en het zelfbedieningsrestaurant zijn open vanaf 17.00 uur.
· De shuttle terug naar Brussels Airport zal vertrekken omstreeks 21.15 (voorkant S-gebouw).
· Nog vragen? Neem contact op met je SPOC, Hugo Van Wanghe (vah@skeyes).
Tot dan!
________________________________________________________________________________________________________________
Chers collègues,
Nous avons le plaisir de vous annoncer le retour de notre quiz annuel ! Il se déroulera le jeudi 27 mars de 18h à 21h15, dans l’atrium du bâtiment S sur le site de Steenokkerzeel.
Vous souhaitez participer ? Voici les infos pratiques :
· Formule du quiz : Inscrivez-vous avec une équipe de 4 personnes via ce formulaire d’inscription , et ce avant le jeudi 20 mars. Attention : choisissez à l’avance un nom original pour votre équipe, comme p.ex. ‘Les 4 fantastiques’.
· Pas d’équipe de 4 ? Pas de problème ! Contactez notre quizmaster, Hugo Van Wanghe (vah@skeyes.be) ou indiquez-le sur le formulaire d’inscription !
· Vous souhaitez une navette vers Brussels Airport pour votre retour ? Ou un transport après le quiz ? Signalez-le alors lors de votre inscription.
Ce qu’il faut également savoir :
· Le quiz commencera à 18 heures, soyez donc à l’heure !
· Le quiz se déroulera dans les langues de prédilection indiquées sur le formulaire (UK, NL, FR).
· Des boissons seront en vente, mais n’oubliez pas de vous restaurer avant. La cafétéria et le restaurant self-service seront ouverts à partir de 17h00.
· La navette pour le retour vers Brussels Airport partira vers 21h15 (devant le bâtiment S). · D’autres questions ? Contactez votre SPOC, Hugo Van Wanghe (vah@skeyes.be).
A bientôt, au quiz !
